Status in a relationship..perlu ke??

Sebab boring sangat hari nie..aku menjenguk semua facebook(FB) kwn2 lame aku..haha..macaam2 lha aku tngok..dari status kepade gmbr2 yg sebelom nie aku ta pernah terfikir pon na tengok..hurmm,da bnyak kn brubah korg..dlu time aku kawan n kenal korg..semua muke suci2 je..ta pandai ag nak ambik gmbar ngn macam2 gaye( dlu yg pling koman pon amek gmbar peace2 je)hehhe..skarg da pnday kn korg..mengalahkn supermodel.. :)..huhu..majoriti nyee..status at fb in a relationship..ngn dye 2 lhaa..dye nie lha..n aku ucapkn tahniah lha kt se2tengah too yg msih in a relationship ngn orang2 lamee..hehe..tp aku just na tahu..perlu ke na tayang relation kat fb 2uh..hehe..ade yg relation je,engaged lha..y married pon ade..hehe(salute lha korg)..y divorced n widowed 2uh..saje je kn korg...na bg org fkir bnyak kali sblom usha korang un..haha..y single too..ade y btol2 sngle(cm aku)..n ade yg saje2 je kn na sorok dari sume org yg korg 2uh da ade blak/awek un..
aku just na tw,perlu ke ltak status in a relationship,engaged n married 2uh??..mayb ade sesetngah too tana bgi org kcau un..n ade y rse insecured kn..emm,mcm2 lha kn..y too aku tade lha kesa sgt un..yg aku ta fham ble sese2tnga org ni saje2 na ltak status mcm2 bgai sbab tana org ckap tade blak..=ta laku lha katekan...emm,perlu ke korg fkir y sngle lam fb too ta hot n ta laku??eeishh..benci aku...na tw nape??sebab aku pon sngle gx...haha..
   *btw,ta kesa lha ape status korang..asalkn jgn tnyee aku nape aku sngle..OKE!
Penggunaan 'AKU' adalah untuk keselesaan saya semasa menulis . MAAF sekiranya ianya kurang sopan dan tidak disenangi sesetengah pihak yang lebih berusia .

No comments:

Post a Comment

back to top
semua yang tercatat adalah hak milik aziera..and i dont like copycats